Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mniej FPS we wszystkich grach

Delfinekk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ostatnio w grach miewam dość duże spadki FPS w porównaniu do poprzednich.

Porównanie: Minecraft wcześniej 60FPS z słabymi shaderami. Aktualnie 40-60FPS bez shaderów + ustawił się limit FPS do 60 ( w grze nie mam ustawionego limitu ). 

Domyślam się że może mieć to coś wspólnego z kartą graficzną. (jest zintegrowana, mam lapka.

PS: Jeśli jedna jest lepsza to jak je przełączyć. Nigdy się w to nie bawiłem i jestem zielony

Specyfikacje:

Pamięć RAM: 4 GB

Procesor: Intel Core i7-5500U CPU   4 x 2,40 Ghz

Karty graficzne:

AMD Radeon R5 M330

Intel HD Graphics 5500

Aktualnie używam tej drugiej.

System: Windows 10 Pro                              Myślę że tyle wystarczy.

Opublikowano

Wyłącz vsync w minecrafcie, ustaw fpsy na unlimited i koniecznie pobierz optifinie (sproboj w innej wersji, bo standardowo chyba jest ultra). Powiedz jeszcze kiedy robiles formata i czysciles lapka. Mozesz tez zobaczyc przez jakis program zuzycie i temperatury procka, karty itd. Czy sa w normie.

Opublikowano

Format był w wakacje, ale myśle że nie ma potrzeby bo dbam o kompa. 700 GB wolnego. Optifine mam Ultra i własnie instalowałem inne wersje. Nic to nie dało VSync wyłączone. Maks Framerate włączone. Mimo to nadal blokada na 60 Fps jest. Jakieś inne pomysły???

Opublikowano

Skoro to laptop przeszukaj opcje zasilania (oszczędzanie energi itp.). Gdzieś jest ustawiona blokada żeby zmniejszyć zużycie.

Opublikowano