Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Karta Graficzna + Procesor z wbudowaną grafiką czy tak można?

ExistenceVIP

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam Procesor AMD x4 A6 3670 APU with Radeon HD Graphics, Karte graficzną AMD Radeon HD 7850 1GB i AMD Radeon HD 6530D. Zasilanie 450W iBox. 8GB Ram.

Problem polega na Tym że Radeon HD 6530D jest wyłączony przez system (kod 43) post-924912-0-02810700-1482149859.pngpost-924912-0-51344300-1482149867.jpg  jak sobie z tym poradzić? 

Jeżeli chodzi i cały ten sprzęt jestem zielony, nie znam się dlatego szukam pomocy na forum, dodam iż szukałem po googlach i nie znalazłem jasnej dla mnie odpowiedzi. Wyczytałem tylko że jedna z kart może być odpowiedzialna za Fizykę a druga za Grafikę(?)

Kolejny mój problem to spadki FPS, mam niestabilne 60-150 fps przy Legaue of Legends i stąd pytanie, czy można połączyć te grafiki? Lub jak przy tym sprzęcie można wyciągnąć więcej FPS nie tracąc przy tym efektów wizualnych.

Dodam iż zainstalowałem najnowszy sterownik ze strony AMD do modelu Radeon HD 7850 (Crimson Relive 16.12.01) i wydawało mi się że pierwszy najstarszy sterownik był najlepszy. 

Przepraszam że temat chaotyczny i bardzo proszę o podpowiedzi :)

post-924912-0-02810700-1482149859.png

post-924912-0-51344300-1482149867.jpg

Opublikowano

Podłączasz pod grafikę dedykowaną. W tym przypadku HD7850. Wtedy grafika zintegrowana się wyłącza. Grafika zintegrowana jest słabsza niż ta twoja dedykowana.

Moje Konsole:

PS3 FAT CECHL04 YLOD - CFW DARKNET 4.66 V1.02 CEX