Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak stworzyć cheata?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Jestem kompletnie zielony w tych sprawach więc poszukuję pomocy.
Mianowicie szukam pomocy i osoby która by wytłumaczyła krok po kroku jak stworzyć cheata (mało skomplikowanego) bądź mogła by takiego stworzyć.
Chodzi mi głównie o grę z 2004 roku "Martial Heroes".
(Jakiś filmik z gry dla jasności ^^ https://www.youtube.com/watch?v=A-1eTNFEka0)

1310498106-U124646.png
Opublikowano

możesz zacząć od na przykład prostych skryptów w autoit które pobierają przez cheatengine dane np. ilość hp z gry i zapisują w programie

Opublikowano

możesz zacząć od na przykład prostych skryptów w autoit które pobierają przez cheatengine dane np. ilość hp z gry i zapisują w programie

To dobra wiadomość ^^ a jakiś kontakt do Ciebie ? Bo myślę że byłbyś w stanie mi bardzo pomóc :D

Dużo czytałem o tym cheat engine i najczęstszą odp. było że w grach online nie da redy korzystać z CE :/

1310498106-U124646.png
Opublikowano

w sumie to dzisiejsze gry mają takie zabezpieczenia że niewiele da się zrobić. będziesz mógł pobrać dzięki cheatengine dane z pamięci ale ich nie podmienisz. na starych grach online i większości gier singleplayer można wciąż pisać hacki dzięki temu narzędziu. do nowszych gier pisanie hacków jest stosunkowo trudne, raczej nikt nie zaczyna od tego. tam w grę wchodzi np. napisanie własnego patchera.