Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop i przegrzewanie

redka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wczoraj zakupiłam w sklepie nowy laptop Acer F15 F5-572G-52M7, po różnych opiniach w internecie każdy pisał, że chodzi cicho i nie grzeje się. Laptop który używam ledwo kilka godzin szumi i jest dość ciepły, a trzymam go na stole i nic nie blokuje mu dostępu do wiatraków. Gdy włącze jakąś grę typu Cities Skylines laptop odrazu zaczyna się bardzo nagrzewać i czuć na obudowie gorąco oraz chodzi jeszcze głośniej. Kompletnie nie znam się co może być przyczyną, lecz mój poprzedni laptop który miałam 2 lata i chodził bardzo długo każdego dnia do tej pory nie nagrzewa się jak ten. Nie wiem czy jest to wada laptopa i podlega to pod gwarancję czy po prostu taki urok tego modelu? Proszę o jakąś małą pomoc :) Dodam jeszcze, że laptop strasznie wolno chodzi, myślałam, że nowy laptop o lepszych parametrach niż mój stary acer e15 a każde włączenie przeglądarki czy czegokolwiek zajmuje kilkanascie sekund i najczęściej kończy się to informacją że program przestał działać lub po prostu cały windows się zacina.

Opublikowano

Powinien w miarę dobrze działać, jeśli to nowy laptop, to bym zwyczajnie dał na gwarancję lub zwrócił, nie powinno się tak dziać.

Grzanie jest normalne, tylko zależy do jakich wartości, podzespoły pracują, zobacz sobie w HWMonitorze ile masz stopni i tyle.

Opublikowano