Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Która Strona lub kurs jest Najlepsza Do Nauki C++

artur0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie jestem w 3 kl Technikum informatyki w następnym roku w połowie klasy mam egzamin z e14 czyli napisanie czegos na egzaminie  m.in w c++. I Tu moje pytanie w tej szkole kompletnie nic nie robimy jedynie troche w javascript html  ale trochę z książki i oczywiście pan nie tłumaczy komend co oznaczają  tylko to co w ksiazce. Dzisiaj pan od informatyki kazał mi napisać program obliczając średnią arytmetyczną z n liczb . ja oczywiście znam tylko podstawowe komendy do using namespace std; ... . z góry dzięki

Opublikowano

...Dzisiaj pan od informatyki kazał mi napisać program obliczając średnią arytmetyczną z n liczb . ja oczywiście znam tylko podstawowe komendy do using namespace std; ...

to znaczy że praktycznie niczego nie umiesz. ale nie przejmuj się. patrząc po zadanym ćwiczeniu nie musisz się wiele nauczyć. mimo że opinie na tym forum o MZ są różne to napewno dla ciebie będzie dobrym wyborem, wytłumaczy podstawowe rzeczy tak że się nie zniechęcisz: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJH_V2agrmShGF7wFvaB-FfS_JDkhTgAr. Do zrobienia tego zadania wystarczy że przerobisz odcinki nr 2 i 3.