Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ułatwienie robienia notatek na studia

Bóbr.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

jako iż jestem studentem i czasami zdarzy mi się pójść na wykład to wtedy to wykorzystuje i prowadzę notatki. Notatki robię ręcznie ale po powrocie z uczelni i w chwili wolnego czasu przepisuje je na pc.

Chciałbym się od was dowiedzieć czy jest jakiś program ułatwiający tę oto czynność? Nie wiem jakiś menedżer notatek itd.? 
Albo gdzie najlepiej przechowywać te notatki żebym miał do nich dostęp w każdej chwili w chmurze? Dropbox, jakiś serwis z chmurą? Czy może jest specjalnie stworzony do tego serwis albo aplikacja?

Z góry dzięki! :D

Szukam grafika, który zobi mi sygnaturkę ;)

Opublikowano

Od siebie polecam darmowego Microsoft OneNote – to rewelacyjna apka. Każda notatka jest indeksowana, przez co możesz wyszukać każde słowo w każdej notatce z dowolnego miejsca Twojego notesu. Możesz tworzyć rysunki, wykresy, umieszczać pliki, obrazki, filmiki, audio itd. Dodatkowo możesz jej używać na urządzeniu mobilnym i poprzez Internet synchronizować swój notes (np. poprzez usługę OneDrive, która jest dedykowana dla tej aplikacji). :)

Opublikowano