Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sporty walki, sztuki walki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Chciałbym prosić o pomoc w wybraniu odpowiedniej sztuki walki. Otóż trenuję teakwondo już od jakiś 2 miesięcy. Ogólnie moim zdaniem jest to jeden z najciekawszych sportów, podoba mi się jego historia, nawet na zajęciach mamy również bardzo dużo teorii dotyczącej właśnie np. historii teakwondo. Trenuję to, tylko i wyłącznie dlatego że lubię ten sport  (nie chodzi mi o to żeby np komuś dupe skopać i mieć z tego radoche). Aczkolwiek chcę się również czuć się bezpieczny(mówię tu np o zaczepkach na ulicy,  szkole itp..). Planowałem połączyć teakwondo oraz boks ale nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie. Boję się, że samo teakwondo na ulicy nie wystarczy.. Więc tu pytanie do Was- Czy połączenie obu stylów będzie skuteczne? Czy może będę musiał z jednego zrezygnować?

A i takie pytanie, bo szczerze mówiąc to nie wiem nawet czy wgl te sztuki walki bardzo pomogą jeżeli ktoś mnie np zaatakuje? Czy może  bokserzy, którzy biją się na ringu to w realnej walce wygląda zupełnie inaczej? Bo szczerze mówiąc nigdy nie widziałem walki np jakiegoś profesjonalnego boksera z np street fighterem. Jak myślicie jak zakończyła by się taka walka?? Chciałbym poznać wasze zdania, co o tym wszystkim myślicie :) Pozdrawiam

Opublikowano