Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop do 1300 zł wraz z Windowsem 7

Gutekfly

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kwota przeznaczona na zakup:  1300zł

Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość): obojętnie
Główne zastosowanie (np. gry, inne multimedia, praca biurowa, konkretny program itp.) GRY
Wymagania specjalne (np. matowa matryca.): nie znam się
Osobiste preferencje: - 
System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego) w7

Opublikowano

Chciałbym żeby chodziło CS:GO normalnie a nie wiem ile trzeba mniej więcej wydać na jakiś dobry sprzęt żebym mógł grać w CS:GO normalnie.

Nie jestem obeznany w tym wszystkim, mówią mi tylko ludzie, że stacjonarka będzie lepsza w takiej samej cenie jak cena laptopa.

Mogę nawet wydać 2000 ale proszę o dobrą składankę. 

Opublikowano

PC będzie wydajniejszy w tej cenie, ale nie masz mobilności.

Do 2000 zł dostaniesz laptopa co pograsz w CS GO.

Powiedz mi z systemem czy bez? Bo z win 7 nie dostaniesz dobrego laptopa.

Masz problem z wyborem laptopa czy komputera? >Napisz do mnie<

Opublikowano

Win 7 kosztuje 600zł ponad takze, lepiej by bylo jakbys wybral win 10 (424zł) i mial te 1600 zł na kompa 

Win 7 pozatym niema dx 12 ale nie wiem czy to takie wazne

1fvjwk.png

Masz pytania ? pisz mi na pw , a na pewno odpisze :)    Nie zapomnij też dać + :)

Opublikowano

Chciałbym żeby chodziło CS:GO normalnie a nie wiem ile trzeba mniej więcej wydać na jakiś dobry sprzęt żebym mógł grać w CS:GO normalnie.