Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] AP caster na mida

Proceder.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano, potrzebuję midlanera który jest AP casterem, teraz na midzie gram tylko jedynie brandem, zastanawiałem się nad takimi postaciami jak Orianna & Victor która z tych postaci bedzie lepsza ? Chciałbym dodać, że jestem początkującym midlanerem, więc nie chce zebyscie mi dawali propozycje typu Annie czy coś xD   B).

Z góry odpada Swain, Syndra. W sumie takie vladimiry,malzahary, jayce. Moja dywizja to G1, chciałbym w nastepnym sezonie wbić platynkę, a jayce, syndra, w co drugiej grze ban :v

Tak btw. jeszcze co sądzicie o Galio na mida, bo na topie nie leży mi gra, a na środkowej alei jest blisko do objectivów, i jego R'ka wydaje sie mega strong, przy okazji z jest tankowaty ktos cos ?

Opublikowano

"AP caster" - Jeżeli szukasz castera, to Anivia teraz jest bardzo silnym pickiem. 

"Orianna & Victor" - Aktualnie Viktor jest lepszy i uznawany za god tier, jeśli chodzi o solo kolejkę. 

"jestem początkującym midlanerem, więc nie [...] Annie" - nie rozumiem, jesteś początkujący, więc nie chcesz grać Annie? To bardzo łatwy champion. Polecam nią grać, mnie samego wyciągnęła wysoko, bo gram nią na midzie. 

"Galio" - To nie jest raczej postać na solo kolejkę. 

Opublikowano