Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak odpalić gry na Windowsa 98 na wirtualnej maszynie?

kosiarz120

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witem jestem trochu zielony w tych sprawach a chciałbym pograć w stare gry z dziecinstwa a więc pobrałem sb gotowego win 98 odpaliłem microsoft virtual pc dałem 128 mb ram ale gry się dalej nie odpalają jakiś inny program? krok po kroku itp?

bo np pobrałem następnego gotowca tylko że na dosboxa i było tak samo nawet emulowana karta taka sama a było nią o ile się nie myle

s3 trio 32/64 :P co robić?

Opublikowano

Spróbuj na VirtualBox odpalić. Jest darmowy, a ma większe możliwości zmieniania parametrów.

Moje Konsole:

PS3 FAT CECHL04 YLOD - CFW DARKNET 4.66 V1.02 CEX

PS3 SLIM CECH-2004A YLOD- CFW REBUG 4.76.1 + COBRA 7.2 + WebMAN MOD 1.43.21 REBUG EDTION DEX

PS3 SLIM CECH-2504B - CFW REBUG 4.81.2 + COBRA 7.5+ WebMAN MOD 1.45.09 CEX

XBOX ONE S

Mój komputer:

Procesor: Ryzen 5 2600, Płyta Główna: MSI X470 Gaming Pro Carbon, Karta Graficzna: Sapphire RX 5700 XT Nitro+Zasilacz: Seasonic Focus Plus Gold 650W, SSD: ADATA SX8200 Pro 256GB + Crucial MX500 250GB, HDD: HGST 500GB + HGST 500GB + TOSHIBA 1TB, Obudowa: BeQuiet Silent Base 601, Chłodzenie: NZXT Kraken X62,
RAM: 4x 4GB HyperX DDR4 2133MHz CL14 (OC 3000MHz CL16)

DAC: Audiotrak Prodigy Cube Black Edition, Słuchawki: ISK MDH8500, Głośniki: EDIFIER R1280DB, Mikrofon: Trust Starzz

Pomocnik
Opublikowano