Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy Gracz World Of Warcraft! Proszę o pomoc!

mcRahim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, cześć! Witam wszystkich graczy WoWa.

Na początku chcę powiedzieć że jestem nowym i kompletnie zielonym graczem jeżeli chodzi o World Of Warcraft. Nigdy wcześniej nie grałem w WoWa, nawet na prywatnych serwerach. Grałem w różne podobne gry, ale żadna nie potrafiła mnie zatrzymać w sobie na dłużej niż 10 godzin. Rozumiem te wszystkie nazewnictwa począwszy od Helera, DPSa kończąc na Tanku. Wczoraj nadarzyła się ciekawa okazja kupna Battlechesta. Od razu kupiłem zainstalowałem, wszystko super. Z tym problemów nie miałem :)

Ale cóż.. Logując się do gry i przywitało mnie okienko wyboru postaci, klasy, rasy... CZARNA MAGIA! Tutaj moje pytanie, wręcz pytania. Pozwolę sobie wypisać w punktach.

- Horda, Alliance - Czy to ma jakiś wpływ na grę? Czy to po prostu pusty wybór frakcji?

- Rasy - tak jak wyżej, ma to jakieś szczególne znaczenie? Czy po prostu to co mi się najbardziej podoba? ( od razu mówię, że nie wazne co powiecie, wybieram Krasnoluda, UWIELBIAM! )

- Klasy - to mnie najbardziej ciekawi

- Jak wygląda sprawa z Goldem, ekwupinkiem oraz mountami?