Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakie pliki wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie mianowicie to z jakimi plikami w 2016 najlepiej zacząć zabawę? Bo jak nam wiadomo nie wszystkie linki są aktualne w dziale z plikami :D Dodam, że jestem osobą początkującą i nie szukam gotowca lecz mało zbugowane pliczki dlatego to pytanie kieruje do was bo nie bardzo sie na tym znam :D! Podpowiedzi na co uważać i czego nie robić też są mile widziane :D!

Opublikowano

Podpinam się do pytania i dodam coś jeszcze od siebie, w jaki sposób mogę te pliki edytować żeby później wrzucić gotowca na serwer VPS. Z tego co się orientuje pliki serwerowe muszą być dla takiego hostingu "spakowane" z ".tgz"

Opublikowano

@1361622928-U485574.pngRysiuHaxor Na poczatek skorzystaj z plikow 'terenzo' http://www.mpcforum.pl/topic/768196-czyste-serverfiles-by-terenzo/, lub poprawione przez http://www.mpcforum.pl/topic/1541020-sf-terenzo-poprawione/ przez @Lajk™

@Rescyfathe pliki mozesz samodzielnie spakowac, majac 'serwer' na 'hamachi'/pc, wrzucic na vps'a.

Zazwyczaj jestem dostepny 24/7, zdarzaja sie male przerwy :D 

Pomoglem/ spodobala Ci sie Moja wypowiedz ? Daj like B)

Opublikowano