Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

FIFA 17 - szukam wskazówki do gry Online

UpDaTeR

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukam wskazówki co do gry w trybie multi jak i w ogóle. Problem leży w tym, że jestem początkujący i gry wyglądają do 0, na moją rzecz jasna niekorzyść. Piłkarze przeciwnika bez przerwy wyprzedzają moich przy większości podań, nawet grając z komputerem, większość ataków nie dochodzi do pola karnego gdyż piłka zostaje bez problemu odbierana i żeby przedrzeć się tam to jak przez dżungle, zaś u mnie pusto ;_;. Większość leży w trikach bądź ustawieniu czy jak. Gram na padzie od xboxa więc z góry dziękuje za pomoc 

Opublikowano

Powoli i do przodu :) Przypuszczam że jeśli piłkarze przeciwnika wybiegają na czyste pozycje to prawdopodobnie, próbujesz bronić dostępu do własnej bramki  wszystkimi piłkarzami. Ja stosuję metodę biegnięcia za przeciwnikiem już od połowy boiska, nie wybiegam ostatnim obrońcą przed niego. Wtedy reszta obrony nie wychodzi do przodu dlatego wypuszczenie w uliczkę zawsze daje mi czas na powrót. Z moich porównań fifa 17 jest mniej dynamiczniejsza niz fifa 15 dzięki czemu nie tak łatwo jest dryblować w polu karnym, więc próbuj odbierać piłkę nie wślizgiem tylko presingiem lub odepchnięciem. Ja gram skrzydłami bo tam jest więcej miejsca, ale też można próbować zejścia na drugą nogę i strzału po długim rogu. Jeśli zawodnik jest agresywnie nastawiony to możesz spokojnie podawać długie piłki do przodu i biec na bramkę. Wbieganie na siłę do bramki nie ma sensu.

Opublikowano