Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Support carry? Czy to możliwe?

Szrama1133

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zazwyczaj gram jungle/top, ale ostatnio bardzo dużo gram supportem, konkretnie blitzcrankiem. Przejadła mi się ta postać i szukam czegoś nowego na supporta. Tu pytania do was:

- Jaką postać polecacie na supporta? (Myślałem nad Leona, Thresh, Nautilius, Lulu)

- Czy da się carrować supportem?

Jestem początkującym suppem, prosiłbym o rady tych którzy mainują tą linie.

Pozdrawiam serdecznie.

Opublikowano

Może supportierów nie mainuję, lecz trochę się tu wypowiem. Support ma za zadanie wyciągnąć ADC, aby potem klepał i podkręcał gierkę. Samym wsparciem możesz zainicjować walkę, trochę ją ukierunkować, ale nic poza tym. Wszystko będzie zależeć od twojej drużyny. Dobrym wyborem jest Thresh, bo łatwo wyłapuje przeciwników, po czym może spowolnić team fight. Dzięki latarni pomagasz sojusznikom, którzy byli na granicy wyjebki. Na chwilę obecną, to resztę wymienionych supportów (Leonka, Naut i Lulu) się często nie wybiera.

652461476122967357515.jpeg

Opublikowano

Ja polecam Nami na supporta.

Heal z przyzwoitym CD, Dobre CC z bańki i AoE Ult, Dobra w wymianach na bocie.

Da sie carrować supportem, ziomek z klasy wbił D1 grając tylko supportami, więc potwierdził, że się da.

681731482015096381754.png

Czytaj uważnie, masz Boga na linii.

Opublikowano