Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Technologia w Swort Art Online

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnimi czasy zacząłem oglądać tą bajeczkę (lub anime, nie znam się za bardzo na tych określeniach i czyj się różni jedno od drugiego) i naszła mnie myśl czy takie gry są możliwe do stworzenia w świecie realnym. Przy aktualnym rozwoju technologi możemy jedynie się zastanawiać kiedy a nie czy w ogóle coś takiego nastąpi. Jak wszyscy wiemy na rynku istnieje coś takiego jak Oculus Rift itp. pozwalający nam trochę lepiej się wczuć w grę ( teoretycznie, sam nigdy nie miałem styczności z tym sprzętem) ale jak pewnie się domyślam tylko nieliczni z was wiedzą o Emotiv EPOC, który pozwala sterować komputerem za pomocą własnego mózgu. Widziałem już filmik na YT gdzie człowiek grał za pomocą tego urządzenia w WoW'a także technicznie sterowanie grą przy pomocy mózgu jest już możliwe pytanie co jeżeli oba te produkty połączyć oraz ulepszyć ?

Mielibyśmy już dwa z kilku czynników, które pozwoliłyby nam stworzyć taką prawdziwą wirtualną rzeczywistość. Jedyne co nam pozostaje to urządzenie, które pozwala nam odczuwać to co dzieję się w grze np. chłód lub ciepło otoczenia, dotyk innej postaci itp.

Jestem ciekaw co wy o tym sądzicie także zapraszam do dyskusji

Opublikowano

Fanem Chińskich bajek nie jestem, ale chętnie bym zagrał w taką grę. Nigdy nie używałem ani okulusa, ani nic podobnego (choć miałem okazje - @Makin xDD), ale podobno fajne uczucie. 

Gdzieś już czytałem, że ma powstać gra na temat właśnie SAO.