Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki VPS pod serwer HurtWorld?

piterek11

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy koledzy mam pytanko odnośnie sprzętu pod serwer. Jakie wymagania sprzętowe powinien spełniać serwer aby nie było na nim lagów.

Mianowicie ile ramu? jaki procek? i czy 100Mbit wystarczy?

Chciałbym mieć 30/60 slotów(w zależności od ceny bo jestem biednym studentem ;) ).

Możecie też  polecić jakąś firmę hostingową ale wydaje mi się że to jednak najmniejszy problem. Jestem w tym temacie nowy wiec proszę o wyrozumiałość. 

Z góry dzięki.

:D

Opublikowano

Miałem serwer hurtworld na vps i ovh jak najbardziej polecam. Ale 30 slotowy serwer to ci ssd1 uciągnie i nie będzie lagów :D a na ssd2 to postawisz sobie 60 slotowy :D

Sam ruszam z dobrym projektem od Grudnia i jak postawisz już serwer to pisz pw sam pogram i będę miał propozycje :D

Opublikowano

Miałem serwer hurtworld na vps i ovh jak najbardziej polecam. Ale 30 slotowy serwer to ci ssd1 uciągnie i nie będzie lagów :D a na ssd2 to postawisz sobie 60 slotowy :D

Sam ruszam z dobrym projektem od Grudnia i jak postawisz już serwer to pisz pw sam pogram i będę miał propozycje :D

Dzięki za odpowiedź. Jak pisałem jestem w tym temacie nowy ale jak wszystko będzie dobrze szło to się odezwę.  :D

Opublikowano

Ja miałem

VPS SSD 3 

60/60 i lagi w uj więc nie wiem czy wy macie serwery bez pluginów? ;D

>>>> Jakże będą chrząkać warchlaki gdy usłyszą jak cierpiał stary dzik <<<<

Opublikowano