Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mój laptop działa tragicznie, potrzebuję Waszej pomocy..

Maksymalny11

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z góry napiszę, że jeśli jest to zły temat proszę aby mnie o tym poinformować i nie usuwać. 

Rozpocznę od tego, że jestem zielony co do sprzętu : Karta graficzna itp.. mam laptopa HP, kupiony 2 lata temu za kwotę 1450 zł. na początku działał dobrze, ale przy pewnej ponownej instalacji windowsa 8 - który miałem już zainstalowany fabrycznie, laptop zaczął przycinać.

Konkretnie chciałbym aby ktoś mi pomógł dojść z Nim do ładu, może karta graficzna padła - jak to sprawdzić? może nie jest zainstalowana? może coś jest w nim za słabe (jestem zielony i potrzebuję wytłumaczenia jak sprawdzić parametry i inne) - jest opcja żebym włożył do niego kilka stówek tylko potrzebuję konkretów. chciałbym aby cs go szedł mi na stałych chociaż 30 fps - byłoby super. obecnie, gdy wchodzę na CS GO w menu owszem mam 101 fps - SZAŁ ! ale gdy klikam "graj" już pojawia się lag, przycina się a fps spada do 1. gdy gram średnia do 1-20 fps. okropnie skaczą, raz jest dobrze, za chwilkę tak przycina, że nieporozumienie. Proszę o pomoc, wynagrodzę !

Piszę poprawnie po polsku.

Opublikowano

nie rozumiem czego po hp'ekach oczekujesz, jeszcze takich starych za 1.5 kafla, wymiania podzespolow w laptopach malo co daje, w szczegolnossci takich starszych, tu po prostu nowy laptop/pc i tyle. podzespoly mozesz sprawdzic w menedrzerze urzadzen, wpisz w internecie jak w niego wejsc.

Opublikowano