Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę "programistą"

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkującym koderem, programistą bym się nie nazwał, natomiast jestem na wystarczającym poziomie, by pisać plugin'y oparte o Bukkit API, NMS'a - niestety na obecne stadium niezbyt pewnie się czuje jeżeli chodzi o BungeeCord'a, więc on odpada, natomiast podejmę sie jak najbardziej całej reszty wszelakich pluginów.

Czy coś sensownego już napisałeś, czym mógłbyś się pochwalić? 

Jestem skromną osobą, nie widzie sensu by się chwalić, pokazywać dotychczasowe prace. Prosta sprawa, dostaje zlecenie, pisze, po zakończeniu danego projektu następuje transakcja - niestety, jedynie przelew a w najlepszym wypadku PaySafeCard.

Wiem, że zbytnio się nie rozpisałem, ale lepiej zwięźle niżeli dużo-tekstu który jest nietreściwy,

Wstępny kontakt: PW, forum

Opublikowano

Lel, po pierwsze handel w poście to chyba nie ten dział kumplu. A po drugie piszesz strasznie chaotycznie, jeśli tak samo wygląda pisanie przez ciebie pluginów to może jednak warto się 2 razy zastanowić ;3

Opublikowano

Lel, po pierwsze handel w poście to chyba nie ten dział kumplu. A po drugie piszesz strasznie chaotycznie, jeśli tak samo wygląda pisanie przez ciebie pluginów to może jednak warto się 2 razy zastanowić ;3

Przecież nie napisał konkretnej ceny, od tego jest ten dział, nikt ci nie pomoże za darmo...

Poza tym, jeżeli jestes początkującym - ucz się. Ale nie rób tego za pieniądze, bo płacić za (za przeproszeniem) gówno od newbie to trochę słabo :/