Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

GTA V - na jakich napadach zarabia się najwięcej?

Trololus2000

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najbardziej opłacalne napady i jak je zrobić? Wie ktoś może? Jestem nowy w GTA V online, pomoże ktoś jakoś hajs zarobić na taki garaz/zentorno itp? Moze ktos chce pomóc i da powygrywać w wyścigach 1v1?

Pomogłem ? Daj + . Masz sprawe ? Pisz pw !

Opublikowano

Najlepiej Humane Labs, jeżeli chodzi o Pacific Standard to lepiej robić same przygotowania u kogoś, jeżeli ekipa nie jest naprawdę ogarnięta. Najlepiej zbierać po jakimś czasie na luksusowe biuro organizacji (DLC Finance and Felony), żeby być samowystarczalnym. ;)

Opublikowano

Najlepiej Humane Labs, jeżeli chodzi o Pacific Standard to lepiej robić same przygotowania u kogoś, jeżeli ekipa nie jest naprawdę ogarnięta. Najlepiej zbierać po jakimś czasie na luksusowe biuro organizacji (DLC Finance and Felony), żeby być samowystarczalnym. ;)

Mam 400k z wyscigow ciągle gram je, zbieram na Zentorno lub X80 Grotti, da sie kupic auto bez garazu? Co mi sie najbardziej oplaca z tym 400k robic? 

Jak moge wejsc w te human labs? 

Opublikowano

Mam 400k z wyscigow ciągle gram je, zbieram na Zentorno lub X80 Grotti, da sie kupic auto bez garazu? Co mi sie najbardziej oplaca z tym 400k robic? 

Można kupić, ale chyba nie zachowasz – same garaże bez apartamentu są w miarę tanie. 400k zaoszczędź sobie, jak ogarniesz w miarę zarabianie, to to będzie dla Ciebie pryszcz, norma, rutyna. ;)

W napad możesz wejść na dwa sposoby: