Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Oferta w Play

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema wszystkim! ;)

Jestem zupełnie zielony w tym temacie, dlatego pytanie kieruję do Was i liczę, że ktoś "oblatany" w tych sieciach i telefonach troszkę mnie wspomoże :D 

Mam zamiar wziąć sobie telefon w Playu, jeszcze nie zdecydowałem się nawet jaki, to z resztą jest raczej w tej sytuacji małoważne. xD Powiedzmy, że weźmiemy pierwszy z brzegu oferowany przez Play - wybór pada na Samsunga Galaxy J5. 

Posiadam już numer w Play. Ot, kupiony starter w pobliskim sklepie jakieś pół roku temu, włączona formuła Unlimited i tyle. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z sieci Play - naprawdę znają się na swoim fachu (dlatego boję się tej umowy haha). 

Wchodzę po kolei w: Telefony -> Telefony dla klientów Play -> Samsung Galaxy J5 -> Dobierz ofertę.

Ukazuje mi się taki obrazek:

FormulaSoloS.bmp

Idźmy dalej po najmniejszej lini oporu i powiedzmy, że interesuje mnie pierwsza z brzegu Formuła Solo S (chociaż bardziej interesowałaby mnie raczej M, ale to chyba nie robi żadnej różnicy poza miesięczną kwotą do uregulowania).

Po naciśnięciu "Zamawiam" pokazuje mi się taki obraz:

formulasolos2.bmp

I teraz leci seria pytań do was: 
1. Czy opłata będzie stała? Tj. w tym przypadku 40zł/mies.
2. Czy zachowam swój bieżący numer (zależy mi na tym, jeżeli jednak miałoby to jakoś bardzo niekorzystnie wpływać na cenę umowy, to mogę od tego odejść)?
3. Czy pakiet internetu (w tym przypadku 2GB) będzie odnawiał się co miesiąc?