Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

ToD spadek graczy online

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć ludzie gram od 3 miesięcy na serwerze prywatny w wow (Theatre of Dreams) i gra się bardzo fajnie. Na serwerze nie ma lagów wszystkie questy działają a wiec wbicie max lvl to nie problem, insty dobrze oskryptowane nie maja bagów, raidy też działają nawet gdy jest jakiś bag to admini szybko to naprawiają.Serwer  jest progresywny na razie jest Ulduar ale od prawdopodobnie września bedzie nastepny raid, tylko jest problem bo na serwerze jest 100 osób online średnio,( jak zaczynałem było 800) ale mam nadzieje ze to wina wakacji

Zapraszam do gry strona serwera http://www.theatreofdreams.eu/pl/index

Opublikowano

Nie to nie jest wina wakacji, Tod startował z 2500 ludźmi online, teraz siedzi 300 a później tak jak było to dawniej 50 - 30 - 15. Ten serwer to niewypał znajdź coś innego radzę Ci!

Jeżeli pomogłem Daj + I'll be happy :)

Wystarczy kliknąć :)

giphy.gif

Opublikowano

@Up

Adminstratorzy tego serwera, to totalne bałwany, poprzednia edycja TODA też miała być wielkim pogromcą sunwella i ogólnie najlepszym serwerem Wotlk z duża liczbą graczy fixów itp, a jest jak jest dziadostwo na którym gra tylko 100 osób. Tak jak poprzedni Tod, ten upadnie raz dwa :>

giphy.gif

Opublikowano

a jakiś inny serwer godny polecenia oczywiście wotlk wiesz kwestia przyzwyczajenia, bez bugów cheterów z rdf i jaimś online ?

Opublikowano

Reaktywacja sunwella? Daj link do ich strony.

giphy.gif

Opublikowano