Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Telefon do 700zł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Peace, szukam jakiegoś telefonu do 700zł jakoś. Korzystać będzie z niego mama, więc co się w nim na pewno liczy:

- kamera, zdjęcia i te sprawy

- długo trzymająca bateria

Co sądzicie o LG G2 ; LG G3? Macie jakieś swoje propozycje?

Czy może coś z używek iphone 5s lub nowy 4s?

Telefon ma służyć do takich rzeczy jak przede wszystkim dzwonienie, sms, kręcenie filmów, robienie zdjęć, przeglądanie fb, internetu itp.

Nie znam się na tym, nigdy nie miałem iphone więc nie wiem, czy w ogóle warto. Dlatego czekam na sensowne odpowiedzi,

bo w temacie telefonów nie siedzę, pozdrawiam.

343731479829004887779.png

Opublikowano

zły dział, ale w kategorii smartfony do 700 zł najlepszym produktem według popularności jest: Samsung Galaxy Grand Prime G531F Złoty. Jego cena zaczyna się od 629 zł.

ae1d1005fe.png

Opublikowano

Posiadam G2 i imo bardzo dobry telefon. Bateria długo trzyma, zdjęć mało robię, ale jakość całkiem ok, a z przeglądaniem fb i internetu nie będzie żadnego problemu bo przecież telefon ma 2GB ramu :)

Tylko oczywiście kupuj od używanego, z gwarancją producenta. Nowego już raczej nie dostaniesz, na pewno nie za tyle.

Opublikowano

zły dział, ale w kategorii smartfony do 700 zł najlepszym produktem według popularności jest: Samsung Galaxy Grand Prime G531F Złoty. Jego cena zaczyna się od 629 zł.