Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Bot do gry we flash player, kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ostatnimi czasy naszła mnie ochota na napisanie bota, jestem jednak zielony w tej kwestii więc napotkałem na kilka problemów, w których mam nadzieję, że mi pomożecie :)

• To w zasadzie nie jest problem, ale mnie to trochę denerwuje. Da się zmienić w autoit kolor paska postępu?  Próbuję używać GuiCtrlSetColor, ale to nie działa tj.
    GUICtrlCreateLabel ("Ładownia: ", 260,110, 100, 20)
    GUICtrlSetColor(-1, 0x655500)
    GUICtrlSetData (GUICtrlCreateProgress (315, 110, 150, 12, 1, 1), ($ladownia/$ladowniamax*100))
    ;zmienia kolor napisu

GUICtrlCreateLabel ("Ładownia: ", 260,110, 100, 20)
    GUICtrlSetData (GUICtrlCreateProgress (315, 110, 150, 12, 1, 1), ($ladownia/$ladowniamax*100))
    GUICtrlSetColor(-1, 0x655500)
    ;ale w tym wypadku nie działa i nie zmienia koloru paska

• Przeczytałem ten temat http://www.mpcforum.pl/topic/552124-mini-kompedium-wiedzy-na-temat-klikania-w-nieaktywnych-oknach/#entry3946084 i mam do niego kilka pytań
    -te funkcje będą działać normalnie jeśli okno będzie niewidoczne? Wydaje mi się, że tak ale wole się upewnić.
    -gra jest we flashplayerze i całą gre wraz z wszystkimi okienkami wewnątrz wyświetla mi jako jedną kontrolkę, czy mimo to funkcja będzie działać prawidłowo jeśli podam właściwe współrzędne? 
  • Czy da sie jakoś wyszukiwać piksele, grupy pikseli w ukrytym oknie?