Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kim najlepiej zacząć grę?

japroja1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w tytule tematu ślę do was pytanie, kim najlepiej zacząć grę? Gramy w 2(może 3) osobowej grupie, ludzie na forach piszą, że Brawler/Ninja OP. Co na ten temat powiecie? Dodam, że jestem początkującym w Tera, ale z grami tego typu miałem już styczność.

Opublikowano

Gracie w 3, więc do 40 lvla na spokojnie będziecie mogli sami chodzić na dungeony jeśli będziecie mieli taki team :

DPS : Najlepiej Ninja, jest największym DPSem w grze i to bez dwóch zdań. Możesz jeszcze wziąć Slayera, Sorca, Gunnera. Innych bym nie brał ( jeszcze Reaper, ale nim się jeszcze nie pobawisz ={ )

Heal : Najlepiej Priest, lecz Mistic też będzie dobry.

Tank : Najlepiej Brawler, bo nie dość, że ma bardzo dobry dmg to i fajne tankowanie, cc etc. Możesz wziąć jeszcze Lancera, lecz nie jest to taki dobry wybór jak Brawler =}

Opublikowano

Jeśli chcecie mieć i tanka, i healera, i tym samym nie mieć problemu z Instance Matching, to proponuję:

TANK: Brawler, jeśli lubisz robić też spory DMG, jak i Lancer- jeżeli wolisz być tankiem bardziej supportującym. Jedna i druga postać grywalna, Lancer nieco trudniejszy do opanowania, a i przy pingu +200 ciężej się blokuje. Nie polecam za to do tankowania Zerka i Warriora, przy tej mecie tankowanie na tych postaciach jest praktycznie niemożliwe.