Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Keylogger.

TenStylOdSuba

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemaneczko.

Nie chcę nikogo kłamać ani wymyślać powodów, więc powiem prosto z mostu.

Ostatnio moja dziewczyna się dziwnie zachowuje, ma mniej czasu. Swój telefon stara się chować.

Myślę że z kimś sobie zaczęła pisać.

Chciałbym jej wysłać jakiegoś keyloggera by się upewnić. Ale jestem zielony w tych sprawach.

Potrzebna mi w tym pomoc, moglibyście mi podać instrukcje jak to zrobić?

Wysłałbym jej to mówiąc że jest to jakaś aktualizacja do komputera czy coś takiego. Ona raczej się nie orientuje w takich rzeczach więc od razu by to odpaliła.

Proszę o szybką pomoc.

523561446660279974822.gif              

Opublikowano

Jak jesteś zielony w tych sprawach to daj sobie z tym spokój. Lepiej zaproś ją gdzieś i spokojnie, szczerze porozmawiajcie ;)

Opublikowano

photo-974822.png?_r=1395479003

Anonymous a keyloggera nie potrafi zrobić. :P Nie no kappa - jak piszesz, że jesteś zielony w tych sprawach, to się za to nie zabieraj, napisz najlepiej do jakiegoś kodera lub ewentualnie załatw to inaczej. Trudno zrobić keya.

Opublikowano

Wyjeb jej z łokcia straci przytomność na godzinę i przez ten czas bedziesz mogl poszperac

DhyEdvI.gif

Opublikowano

Witamy w XXI Od teraz tak się sprawdza co laska robi :v

Wpisz w google, powinieneś znaleść jakieś autokey'e coś widziałem. Tylko musisz mieć swój server czy coś żeby to ustawić (FTP)

Chcesz żebym szybciej odpisał? Dodaj @JameS. do postu.

Opublikowano