Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno - amazon.com prosiłbym o informację

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dostałem od wujka z Chicago giftcard na amazon.com - wyrenderowałem go, i tutaj jest moje pytanie - czy w ogóle da się zamówić coś stamtąd do Polski? Jestem dosyć zielony w tych sprawach, i jakie były by koszty przesyłki?

Za sensowne odpowiedzi dziękuję,

Pozdrawiam.

Opublikowano

Masz koszty i opłaty policzone przy zakupie, sprawdź sobie sam ile wyjdzie.

Tak przy okazji, na gifta nie kupisz nic do czasu przypisania konta bankowego albo karty kredytowej. Tak był przynajmniej w tamtym roku jak kupowałem. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Masz koszty i opłaty policzone przy zakupie, sprawdź sobie sam ile wyjdzie.

Tak przy okazji, na gifta nie kupisz nic do czasu przypisania konta bankowego albo karty kredytowej. Tak był przynajmniej w tamtym roku jak kupowałem. 

Mam przypisane :-)

Opublikowano

To dodaj gifta i opłaty pobierze najpierw z niego a nadwyżkę dopiero z konta 

Opublikowano

To dodaj gifta i opłaty pobierze najpierw z niego a nadwyżkę dopiero z konta 

Tzn ja mam około 500$ tam, a chce kupić pewien sprzęt za około 420$, więc z konta nic nie pobierze.

Opublikowano

Ja bym się nie cieszył, przesyłka + opłaty importowe jeśli są  czasami doliczane do ceny dopiero przy zakupie 

Opublikowano

Nie wiem, to zależy od towaru i opłat które są na niego nałożone ( np 60-100$ prz zakupie kart graficznych z wyższej półki ) .