Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pliki serwerowe Astilia.pl

Ups...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam

Chciałbym odpalić na tych plikach serwa hamachi dla siebie i ewentualnie dla kolegów ale za cholere nie wiem jak mam to zrobić (jestem kompletnie zielony... udało mi się jedynie odpalić serwa na plikach od terenza[czyste, nie source] - dopiero co się uczę)

używam gotowej maszyny terenza, zainstalowałem w niej te pliki ale nie wiem gdzie mam umieścić paczkę z plikami bazy danych... nigdzie nie widze folderu /mysql (chyba że to ręcznie gdzieś trzeba zrobić taki folder)

i pytania:

czy trzeba mieć jakąś specjalną binkę czy wystarczy ta z clienta...?(ta z clienta zawiesza się, gdy wpisuję passy żeby się zalogować- chociaż nie wiem czy bez wgrania tej paczki mysql jest to wgl możliwe XDD, no ale niby w navicacie jakieś item proto itd są)

edycja handlarzy itd. przez txt czy bezpośrednio w mysql?

czy muszę mieć portmapa i jak tak to obojętnie jakiego? 

epack32 nie widzi plików .eik o_O, filearchiver z tego co ludzie pisali nie zawsze poprawnie działa... ale niby zmieniłem ip w serverinfo.py z roota

pewnie pójdzie fala hejtu...

byłbym wdzięczny jeśli komuś chciałoby się pomóc żółtodziobowi:)

Opublikowano

Witam
Chciałbym odpalić na tych plikach serwa hamachi dla siebie i ewentualnie dla kolegów ale za cholere nie wiem jak mam to zrobić (jestem kompletnie zielony... udało mi się jedynie odpalić serwa na plikach od terenza[czyste, nie source] - dopiero co się uczę)