Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Morele, a raty

wgnsy123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otóż jak to jest z ratami na morele.net? Załóżmy, że złożyłem sobie komputer do równych 3k z kodem rabatowym na darmowe złożenie itp. Coś tam czytałem i niby od X do 28 czerwca są raty 0%. Posiadam konto bankowe w PKO, mam 16 lat także nie mam stałego "dochodu" z pracy, ale co miesiąc wpłacam sobie 80 złotych na konto. Ja jestem troche zielony w tych tematach dlatego piszę do Was. Przez wakacje niby chciałbym sobie dorobić ale nie wiem jeszcze na 100% czy znajdzie się dla mnie praca. Opłacałoby się wziąć komputer na np. 38 rat czy coś takiego? (sprawdzałem przelicznik na morele). Bardzo zależy mi na tym komputerze bo w sumie męczę się tyle ze starym, a chciałbym z kolegami sobie pograć w nowsze tytuły. Napalony jestem na tą prace w wakacje ale nie wiadomo czy w ogóle znajdzie się. Prosiłbym o normalne rady co i jak, jak to wygląda.

Z góry dziękuje za wyrozumiałość i pozdrawiam :)

ezgif.com-resize.gif

Opublikowano

­W serwisach takich jak morele dostajesz kredyt na dany zakup. Kredytu udziela kredytodawca który ocenia twoja zdolność kredytową. Ty, mając 16 lat, takiej zdolności nie posiadasz i nie masz szans otrzymać kredytu. 

(')(.)(;)

Opublikowano

Dokładnie to w żadnym serwisie kredytu nie dostaniesz bez stałych dochodów i to pewnie nie mniejszych niż 2-3 tysiące miesięcznie 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano