Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programista na wakacje

suchy9145

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam z tej strony 'Merbio', jestem programistą sieci Mc4u, potrafie baardzo dużo zaprogramować i chcę dorobić coś w czasie wakacji D: 

Programuje lepiej od osób z tego forum jak np.:

@piterka

@1361622928-U485574.pngbest241

@OtekPlay

@dekros123

@człowiek VAC

@GotoFinal

@NorthPL

@OldisPL

@PabloTL

@kondziu98

@kamcio

@digi

@TheMolkaPL

@Co0sh

@Xtremek

@bartzz

i od wielu innych programistów, dla przykładu wrzucam próbkę kodu:

https://github.com/Merbio/chatPro

Kontakt:

- poprzez pw jesli chcesz prywatnie coś skumać

- badz pisz tutaj nizej w temacie

Oczekiwania:

- jesli chcesz zebym cos Ci zaprogramował na serwerze to min. 2 godziny dziennie przez cały miesiąc kontaktu będą kosztować minimalną średnią krajową

- inne stuff, jak zlecenia na plugin - to zależy od poziomu trudności napisania takiego pluginu, np. gildie, proxy będą kosztować więcej od profesjonalnego pluginu na chat

O sobie:

Jestem skromną personą, szybko piszę pluginy, lubię przyjmować konstruktywną krytykę na temat błędów jakie robie np. w kodzie(to rzadko kiedy się zdarza ;D :X kappo)

Opublikowano

Troll level merbio

@topic

ile będzie u ciebie kosztował plugin który będzie miał w sobie

essentiala(komendy itp)

bany

muty

chat

gildie

stoniarki

ranking

tabliste

ogółem wiesz Taki jeden jebutny pluginy na wszystko

Co ja tutaj robie...

Opublikowano

Troll level merbio

@topic