Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Niekończące się problemy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Z uwagi ,że mam dużo problemów ,ponieważ jestem początkujący i dopiero się ucze to nie bede tworzył nowych tematów tylko będe do jednego tematu dodawał pytania.

Moim problemem jest to ,że stworzyłem rangi w permissionsex. Essentials skonfigurowałem ,ale niestety po wpisaniu /pex user xMrJoint set group Wlasciciel niestety mam range default. Takiej rangi nie mam w permissionsex ani w essentials. Niewiem co jest tego powodem i prosze o pomoc.

Opublikowano

[...] ale niestety po wpisaniu /pex user xMrJoint set group Wlasciciel niestety mam range default. [...]

Zakładając, że korzystasz z PEXa w wersji 1.23.x to komenda na ustawienie grupy ma postać:

/pex user <nick> group set <grupa>

a nie tak jak podałeś /pex user <nick> set group <grupa>.

Spróbuj więc użyć komendy /pex user xMrJoint group set Wlasciciel.

Jeśli to nie pomoże to upewnij się, że grupy, które utworzyłeś rzeczywiście się wczytały (/pex groups). W razie potrzeby przeładuj konfigurację komendą /pex reload i sprawdź ponownie.

Opublikowano

[...] ale niestety po wpisaniu /pex user xMrJoint set group Wlasciciel niestety mam range default. [...]

Zakładając, że korzystasz z PEXa w wersji 1.23.x to komenda na ustawienie grupy ma postać:

Jeśli to nie pomoże to upewnij się, że grupy, które utworzyłeś rzeczywiście się wczytały (/pex groups). W razie potrzeby przeładuj konfigurację komendą /pex reload i sprawdź ponownie.