Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wymiana procesora - co i jak?

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)
Jestem posiadaczem laptopa firmy Asus, model K53TK. W lapku jest procesor amd a6-3420m apu with Radeon hd graphic (tak jest on zapisany w menedżerze urządzeń :P ). Nie będę ukrywał, że jego wydajność mnie nie zadowala i chciałbym go wymienić na "nowszy model".

Jako że nie znam się na tym (prawie) wcale, kieruję do Was pytanie. Na jaki procesor mogę go spokojnie wymienić, bez obaw o problemy ze startem systemu?

Opublikowano

Szczerze mowiac na zaden, tym bardziej zeby pewnosc byla, roznie bywa. Zmien sprzet najlepiej, kup jakis lapek przynajmniej z i3/i5 i dedykowana karta.

steam: /awesomeplayer1337

Opublikowano

Jeśli wydajność Cię nie zadowala (domyślam się, że chodzi tu o gry) to najlepszym rozwiązaniem będzie sprzedaż laptopa i kupno komputera. Taki laptop do najnowszych gierek w ustawieniach średnich to wydatek rzędu 4-5k, natomiast da się już złożyć kompa za 3k, który uciągnie niemal każdą grę na wysokich ustawieniach w 60fps :)

@down.

dlatego napisałem - NIEMAL KAŻDĄ GRĘ

i5 4460 - Gigabyte GTX 970 4GB - SSD Transcend 370 128GB - GoodRam 2x4GB 1600MHz CL9 - ASRock H81M-VG4 R2.0 - Chieftec 450W - Zalman T3

Zowie EC1-A - Zowie G-SR - Razer BlackWidow 2014 Tournament Edition - HyperX Cloud 1 - Audiotrak Prodigy Cube - LG 24GM77 144Hz

Opublikowano

Szczerze mowiac na zaden, tym bardziej zeby pewnosc byla, roznie bywa. Zmien sprzet najlepiej, kup jakis lapek przynajmniej z i3/i5 i dedykowana karta.