Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Elektronik po zawodówce?

Timezpl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym was zapytać czy jest szansa po ukończeniu szkoły zawodowej na jakąś szkołę Elektronika? Aktualnie w zawodówce jestem na profilu Elektryka po ukończeniu dostanę czeladnika elektryka. I czy po takim czymś mógłbym pójść na wykształcenie jako Elektronik? O wiele bardziej mi się podoba Elektronik, a w technikum nie poradziłem sobie za dobrze. Z drugiej strony Elektryk oraz Elektronik mają podobne prawa typu Kierhoffa, Ohma. Tak więc istnieje możliwość po szkole zawodowej zmiany wykształcenia na Elektronika?

Opublikowano

Oczywiście. Po zakończeniu nauki możesz podjąć kolejną naukę, o ile znajdziesz szkołę/uczelnie która oferuje taki kierunek dla osób po szkole średniej/zawodowej/technikum.

Opublikowano

@DiabloXPL nie poradzę sobie aktualnie w technikum, które jest w mojej miejscowości plus zaczynałbym od pierwszej klasy teraz mi się już nie opłaca. Wolę przejść szkołę zawodową i iśc później na inne wykształcenie.

Opublikowano

@DiabloXPL nie poradzę sobie aktualnie w technikum, które jest w mojej miejscowości plus zaczynałbym od pierwszej klasy teraz mi się już nie opłaca. Wolę przejść szkołę zawodową i iśc później na inne wykształcenie.

To trzeba się uczyć chociaż troche... Bez nauki nic nie osiągniesz.

Opublikowano