Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tablet do rysowania wzorów na koszulki.

Xcmer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jaki zakupić tablet do rysowania projektów wzorów na t shirty? Oraz w jakim programie rysować? Nigdy nie miałem z tym styczności a muszę zacząć z tego korzystać.

Cześć! Życzę Ci dobrego dnia! Uśmiechaj się!

Opublikowano

Nie chcę wydawać od razu fortuny, jestem początkującym w sprawach rysowania na tabletach czy komputerze, więc rozsądnie by było nie wydawać więcej niż 400 zl

Opublikowano

Sprawdzony jest to model?

Opublikowano

kup wacom bambo w biedronce i tyle wacomy są najlepsze a program do nawet krita

Opublikowano

Który model z tych Bamboo? Znalazłem kilka i nie wiem... Albo pewnie źle szukałem.

Opublikowano

W tej cenie masz CTL-490S, póki co najnowszy tablet wacoma w tym budżecie. Rysiki na zapas masz w zestawie, funkcjonalnością nie różni się od innych tabletów Wacoma w tym budżecie. Możesz szukać jakiś używek CTL-480M, ale wątpię, że znajdziesz.

internet to nie jest jakis oddzielny swiat gdzie ludzie zapomnieli o swoich emocjach

Opublikowano

CTL-490S czy Bambo, pytam teraz tych co się naprawdę znają. Bo ja nie ogarniam kompletnie nic, 3 osoby podadzą 3 tablety i nie wiadomo, który wziąć.

Opublikowano

Ja mogę polecić Ci Wacom Intuos Draw S: https://sklep.wacom.pl/tablet-graficzny-wacom-intuos-draw-s-a6-ctl-490dw-bialy-oprogr-kurs-obslugi-pl-p713

Tutaj możesz kupić z ich oficjalnej strony. Lepiej nie ryzykować zakupu na allegro, ani używanych.