Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wybór języka? Jaki język pierwszy?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!

We wstępie chciałbym bardzo przeprosić, jeżeli temat, który został utworzony przeze mnie jest utworzony w złym dziale. Proszę w ten czas jakiegoś Moderatora o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu. Dziękuję.

Wracając do sedna. Jestem w I Technikum. Profil Informatyczny. Programowaniem zajmuję się od nie dawna. Można by powiedzieć, że wdrażam się dopiero w Te "rejony". Zacząłem od HTML5, poznałem go trochę i przeszedłem od razu do CSS. Nie wystarcza mi to za bardzo, gdyż pisanie stron w tych językach jest dość mozolne, a jeżeli chcę napisać jakąś "MEGA" wybitną stronę potrzeba sporo czasu, a strona i tak nie będzie AŻ tak piękna, jak przy użyciu gotowca typu bootstrap. Przeszedłem nie dawno do niego ( jest to Framework, czyli gotowe klasy CSS, HTML, JS).  Od nie dawna, czyli jakieś 10-20 dni. Poznaję podstawy. I tu się zatrzymuję i mam pytanie do osób, które programują w tych rejonach i nie tylko.

Zastanawiam się nad wyborem języka i chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat.

- Czy szkolić się dalej w HTML/CSS, a następnie bootstrap 3?

- Zastanawiam się nad wyborem języka PHP. Czy to dobry wybór? Czy może jednak JS/C#/C++(ponoć ten ostatni to podstawa podstaw języków typu C#, JS)