Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytania co do Ligi

Mauurycy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na wstępie piszę że w POE mam przegrane tylko ~14h i jestem kompletnie zielony o to co w tej grze chodzi

Otóż zacząłem grać normalnie robiłem wszystkie questy itp. przeszedłem te 5/6 map i przeniosło mnie do act 2 gdzie jest wszystko takie same ?

zrobiłem wszystkie questy prócz jakiegoś labiryntu, ludzie grają na jakiś mapach i bosach których nigdzie nie ma xD

i moje pytania są takie:

Jak zrobić ten quest z labiryntem?

Dlaczego po przejściu act1 przeniosło mnie do 2 i wszystko jest dokładnie takie samo jak poprzednio?

Jak ludzie dołączają do tych lig?

i jak zagrać coś nowego zamiast męczyć się od początku całą tę mapkę ?

Arcymistrz
Opublikowano

Na labirynt możesz wejść dopiero po zebraniu 6 Trial of Ascendancy, których występowanie jest rozpisane tutaj: http://pathofexile.gamepedia.com/Trials_of_Ascendancy

Mapa się zmienia, ale jest to typowy urok hack'n'slash, że masz główne miasto, w okół są mapy i robisz na nich misje. 

Od 66 poziomu zaczną Ci dropić "end game maps", które pozwolą Ci wejść na mapy niedostępne na samym początku. One są wzorowane na wcześniejszych, ale boss jak i potwory zachowują się inaczej i całość zostaje zmieniona. Na mapę będziesz mógł wejść przez Eternal Laboratory, który odblokujesz po wykonaniu misji od Lady Diala'y w The Solaris Temple. Przed poziomem trudności "Merciless" nie powinieneś się o to martwić i lekturę o tym zacznij na około 70 poziomie.