Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zmiana szkoły

Gandern

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema ziomy

Jestem teraz w 2giej technikum ale nie czuję tego profilu już teraz wiem że nie będę pracował w tym zawodzie ba nawet jestem na 80% pewien że 3ciej klasy nie zdam bo jest po prostu ciężko i na dodatek od najważniejszego przedmiotu zawodowego mam zjebanego nauczyciela :/ chciałem się przepisać do LO z tego co mi wiadomo musiałbym mimo wszystko powtarzać drugą klasę nawet jak zdam w technikum ale mi to nie przeszkadza problem w tym że moja matka nie chce przyjąć do wiadomości jakiejkolwiek zmiany szkoły i nie wiem jak ją do tego przekonać już raz rozmawiałem na spokojnie bez krzyku ale ona się nie chce zgodzić bo uważa że sobie tylko życie spierdolę ale życie to ja sobie spierdolę jak zostanę w tej szkole i nie zdam w następnej klasie :/ ewentualnie orientuje się ktoś czy mógłbym jakoś za plecami zmienić szkołę i postawić matkę przed faktem dokonanym czy trzeba mieć jakieś zgody ?

gQSkfLC.png

Opublikowano

Siema ziomy