Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Potrzebuję pomocy, jak wprowadzać zmiany w plikach

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i o pomoc pytam :P na starcie mówie jestem w tym totalnie zielony i prosiłbym wyjaśnienie jak 2 latkowi
Opisałby mi ktoś jak zmienić troszku rzeczy na plikach terenzo, a dokładniej

- usunięcie z navi "noname" i od strony serwera również
- zmiane nazw itemów
- usunięcie kont które tam są ( tworze nowe konto id 1 i jest postac 0lv bez nazwy której nie usune)
- jak wyciągnąć z serwera sety,itemy,ulepki,moby,bossy,mapy,petsy etc. ( co potrzebne programy itp.)
- co się za tym wiąże jak dodać :D
- gdzie moge zmieniać dmg, hp, odp bossów metków mobów exp za nie
- dodawanie map, bosów, metków i mobów ( respy/ilości )
- co się za tym wiaże jak do metków dodać resp mobów , drop

-zmiana/dodanie npc na mapie oraz wymaganych wejściówek ,zmiana czasu maxymalnego pobytu
TO BY NARAZIE BYŁO TYLE Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC .!

( Jak będe mógl tak się odwdzięcze jeszcze nie wiem jak ale odwdzięcze ) za pomoc daje kilka limitów każdemu kto pomoże :D + możliwe bonusik

Opublikowano

Up dziękuję jedno już mam jeszcze reszta wrócę do domu dam limity :)

REF

Up dziękuję jedno już mam jeszcze reszta wrócę do domu dam limity :)

REF

Opublikowano

- usunięcie z navi "noname" i od strony serwera również - usuwasz rekordy, konwertujesz proto do sql i pakujesz packerem i podmieniasz w cliencie
- zmiane nazw itemów - po prostu zmieniasz w mysql, konwertujesz i podmieniasz w cliencie