Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ocena końcowa a brak nauczyciela.

ActiZz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem uczniem klasy 3 zawodówki, jest to mój ostatni rok. W pierwszym semestrze z wf'u mialem 1 ponieważ nie uczęszczałem ( ale to nie jest ważne, tak samo mialem w 2 klasie i normalnie mialem 2 na koniec ) Aktualnie w 2 semestrze troszkę poćwiczyłem i opuściłem kilka lekcji ponieważ zdaje na prawo jazdy w szkole ( te godziny miałem usprawiedliwione ) Mam jedną jedynkę i żadnych innych ocen ponieważ nauczyciela nie ma w szkole od ponad miesiąca z powodów zdrowotnych i nie mamy zastępstwa. Czy jeśli nauczyciel wróci ( mój wychowawca ) to mogę się ubiegać o 2 na koniec? 

Pozdrawiam.

Opublikowano

jeżeli wyprosisz się przed nauczycielem i ogólnie się z nim dogadasz że robiłeś to i to i po prostu nie miałeś do konca czasu, to wydaję mi się że mógłby, ale go nie znam...

tak to właśnie jest w Polsce, najbardziej smieszą mnie sytuacje, gdzie nauczyciel miesica przed koncem roku szkolnego robi sobie wakacje i to nasza sprawa, ze oni sobie pojechali a my musimy zaliczać. jakby to nie była praca... 

FX 6300 | R9 380 4GB | VS 550W | Seagate 1TB | Crucial M4 120GB | 970a-ud3 rev 1.2 | Brutus 410 | 8GB RAM | 

Opublikowano

jeżeli wyprosisz się przed nauczycielem i ogólnie się z nim dogadasz że robiłeś to i to i po prostu nie miałeś do konca czasu, to wydaję mi się że mógłby, ale go nie znam...