Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Słuchawki do 300zł i dwa pytania do fachowców.

shuterxgame

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcę kupić słuchawki nauszne w głównej mierze do gier i nie tylko.

Priorytetem jest dla mnie wygoda i jakość wykonania, co pozwoli na długie godziny bezbolesnego użytkowania.

Proszę was o pomoc, ponieważ jestem zielony w temacie sprzętu audio. Kwota, którą jestem w stanie przeznaczyć na zakup słuchawek wynosi 300zł plus minus 30zł.

Pytanie nr 1: Czy lepiej wybrać słuchawki "dla graczy" czy słuchawki typowo "muzyczne"?

Krążą mity o tym, że sprzęt "dla graczy" jest taki sam jak zwykły tani sprzęt i jest to tylko chwyt marketingowy.

Drugi mit mówi o tym, że słuchawki "muzyczne" są najlepsze i najlepiej oddają dźwięk.

Pytanie nr 2: Z racji mojego braku wiedzy co do tematu sprzętu audio chciałbym żebyście wytłumaczyli mi jaki parametr w słuchawkach jest najważniejszy i na co patrzeć przy kupnie? Co definiuje słuchawki jako dobre? Impedancja, pasmo przenoszenia, moc, częstotliwość? Nic mi to nie mówi...

Przeglądając internet natknąłem się na dwa ciekawe modele słuchawek. Jedne są dla graczy, a drugie typowo muzyczne. Co o nich sądzicie? Jak wypadają w porównaniu?

Dla graczy: Razer Kraken Pro

Muzyczne: Marshall Major

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Opublikowano

Ja ci polecam superluxy hmc 631/hyperx cloud 1 ( pod zadnym pozorem nie bierz 2). Jeżeli bardziej na wygodzie stawiasz to bierz cloud, jeżeli dźwięk to superluxy hmc 631.