Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam aktualnego tutoriala o robieniu serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy mogę prosi linki do aktualnego poradnika jak zrobić­ serwer mt2 najlepiej czyste pliki serwerowe, lub lekko modowane. Jestem "zielony" w tym, a chcę zacząć trochę się z tym "bawić" do gry na hamachi z kumplami.

Tworzę strony internetowe.

Sklepy Minecraft, CMS-y, fora itp.

Opublikowano

ponawiam pytanie :) Chciałbym pograć z kumplami przez chamachi, a nigdy tego nie robiłem, a teraz większość serwerów nastawiona na kase.

­

Opublikowano

Też się przyłączam, przydałby się jakiś świeży tutek ze świeżymi uploadami potrzebnych do tego plików i programów :>

Jeśli pomogłem, kliknij like.. To nie boli.    ;)

Opublikowano

Mam zazwyczaj problemy typu:

Po ustawieniu w config - network - interface

- Nie działa mi FTP,

- Nie działa innym strona (mi działa tylko z końcówką 100).

Zresztą to wygląda tak, jakby wgl się nie łączyło z moim hamachi. ­

Opublikowano

Oglądałem na filmiku jak koleś robił to tylko ip skonfigurowal i nic więcej. Portów nie odblokowywal i mu ftp normalnie działało więc też tego nie robię bo na każdym tutorialu nic o tym nie ma.

Opublikowano

Powiem tak od kilku lat serwer stawia się ciągle tak samo ;> Jedynie pliki się zmieniają i wersje bsd. Co do portów odblokować musisz je wtedy gdy inna osoba chce się połączyć z serwerem.

IDcncno.png

Opublikowano