Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po długiej przerwie postanowiłem powrócić na Voida więc mam do Was parę pytań.

1.Opłaca się grać dalej ? ( pod względem cen przedmiotów/możliwości łatwego zarobku )

2.W jakiej cenie są El Coinsy ?

3.Czy znajdę jakieś polskie gildie z miłą atmosferą?

Co sądzicie o statystykach mej postaci? ( Starałem się robić od nowa )
Coś zmienić, coś dodać?
Gram od dobrych 3 lat w Elsworda lecz dowiedziałem się, że był renewal postaci więc coś to zmieniło? Wpływa to jakoś na statystyki?

Mz5mCwN.png

Opublikowano

1 ceny są w maire  normalne  zarobek na sekretach misjach od hamel

2 el coinsy narazie nie dostempne ale było w cenie 20$ 50 etc

3 polskie gildie są ale atmosfera słaba ;(  polecam angielskie 

4 atak hit 

Opublikowano

El ponoć 100El 8-9kk, jest dużo polskich gildii ale czy z miła atmosfera to nie wiem, bynajmniej w tej której jestem jest normalnie. 
Na pewno łatwiej zarobić niż na globalu bo jest masa ludzi, a co za tym idzie jest taniej. I można ładną sumkę ogarnąć przy samym resellu. 

Zmienił się system skilli, teraz można mieć wszystkie i każdy skill ma 2 ulepszenia z których można wybrać jedno. Więc teraz jest łatwiej. 

image.png
Opublikowano

Witam,

1.Opłaca się grać dalej ? ( pod względem cen przedmiotów/możliwości łatwego zarobku ) zarabianie teraz to robienie nowych postaci i robienie fabuly z lanox, sorry ale farmienie hollowa sie nie oplaca bo dostajesz max 500k za dunga

2.W jakiej cenie są El Coinsy ? 8-9:100