Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

iTEACH

MPCDami

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jestem jakims tam dobrym grafikiem czy cos ale widzialem ze prawie kazdy serwer hejtujesz.

Podchodzi to pod nabijanie sobie postow

76561198131465169.png
Opublikowano