Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ile uciągnie ten VPS?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zastanawiam się nad ofertą z hosteamu

PARAMETRY:

30 GB
1 rdzeń
procesor: 2,53 GHz
CPU: 50%
RAM: 1,0 GB

od razu mówię, że chciałbym postawić tam stronę na licencje na której tam biedzie ip kontatk i nic więcej.

Ale piszcie ile uciągnie też bez strony osób. I jak z antyddosem?

Opublikowano

Hymmm, nie znam się zbyt ale na pewno więcej niż 200 ponieważ kiedyś już stałem na takiej maszynie było 140 i maszyna pykała bez problemu więc przepuszczam że tak do 512 oczywiście mogę się mylić.­

­

Opublikowano

Co do strony to przypuszczam że będziesz używał silnika apache jak go dobrze zoptymalizujesz to będzie ci zajmował tyle ramu co nic odnośnie serwera powinien ci spokojnie uciągnąc te 200 może więcej może mniej mogę się mylić oczywiście więc jak się mylę proszę poprawić mnie

Opublikowano

Co do serwera to na lajcie Ci uciągnie +250 osób, a co do strony to powinno wystaczyć, a co do antyddosa to na hosteam'ie nie ma zabezpieczeń antyddos (są tylko na dedyku), więc wszystko musisz sam instalować i konfigurować

Opublikowano

Co do serwera to na lajcie Ci uciągnie +250 osób, a co do strony to powinno wystaczyć, a co do antyddosa to na hosteam'ie nie ma zabezpieczeń antyddos (są tylko na dedyku), więc wszystko musisz sam instalować i konfigurować

:awkward:  :awkward:  :awkward: