Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zainstalować mini mapę oraz paski życia u mobów?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w tworzeniu serwerow MC ale potrzebuje pomocy. Kupiłem serwer na 30 dni na craftserve (pakiet grass czyli ten wiekszy), chce poprostu z dziewczyna razem pograc. Potrzebuje pluginu na minimape (zebym mogl miec podglad na cala mape, na te rejony co juz odkrylem) oraz plugin na paski zycia mobow. I mala podpoweidz jak to zainstalowac (mialem serwery w cs 1.6, i tam instalacje ogarnialem, z tym tez powinienem dac rade, tylko mala podpowiedz). 

Opublikowano

Jeszcze jedno, czytalem opinie na temat serwisów oferujacych serwer. Dobra craftserv dostal szanse. Ale to jest az takie gowno, albo ja mam pecha, ze wkoncu chcemy zagrac, to mam serwer offline na liscie, wchodze na panel a craftserve offline....

Opublikowano

Jeszcze jedno, czytalem opinie na temat serwisów oferujacych serwer. Dobra craftserv dostal szanse. Ale to jest az takie gowno, albo ja mam pecha, ze wkoncu chcemy zagrac, to mam serwer offline na liscie, wchodze na panel a craftserve offline....

Z tego co się orientuje, craftserve to jeden z lepszych (a zarazem droższych) hostingów, pewnie jakąś chwilową awarię mają

Opublikowano

Cóż ... Miałem tam serwer przez 3 miesiące i powiem tak ...

Pierwszy miesiąc : Miód malina , nic dodać nic ująć dosłownie było doskonale . Żadnych błędów , wywaleń serwera , błędów konsoli no dosłownie nic ...