Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zastanawiam się nad Technik informatyk lub Technik mechanik fakty są takie że nie jestem dobry z podstawowej matmy a dopiero rozszerzonej. Lubię komputery może nie znam się bardzo co jak co co jest czym ale lubię je i tu mam pytanie czy w technikum jest ciężko ? da się to ogarnąć Matma i fizyka rozszerzona mnie przerażają ale może nie jest tak źle co wy na ten temat wiecie ?

+ nie mam jakiś dobrych ocen z matmy i fizy istnieje możliwość że mnie nie przyjmą 

Opublikowano

U mnie nie ma matmy i fizyki rozszerzonej, a zdawalność e.12, e.13 i e.14 wynosi prawie zawsze 100%.

Ogólnie jeśli cię to kręci to idź, na pewno ciekawiej niż w liceum. Jak pójdziesz do dobrej szkoły - to otrzymasz fajne doświadczenie zawodowe. Pierwsza klasa to zawsze piekuo. Jest ciężko i dużo osób odpada w trakcie lub na koniec. Oj dużo...

Przyjmą cię, bo jest niż demograficzny. Jak przyjęli takiego barana jak ja - to ciebie raczej również.

Opublikowano

Sezon na pytania o wybór szkoły uważam za otwarty!!! :yay:

Wybierz to co Cię kręci chłopie :)

W technikum będzie zawsze większy luz niż w liceum a i po technikum masz znacznie więcej niż po licku.

Ja sam pisze w papierach jako 1. Technik Zaaw proc Graficznych 2.Technik Informatyk :)

Sprawdź sobie jeszcze jakie przedmioty będziesz miał rozszerzone bo ja np mam w obu informatykę a matmę tylko w informatyku, chemię w grafiku  :D

Doje**ł jak sosna w dzika...

Opublikowano