Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[L#] Skrypt do Vayne

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem dlaczego ale Vayne lepiej mi się gra na EloBuddy tam condemny są z*******e, tak samo Q nawet spoko, jedynie L# ma lepszy orbwalker i te swoje biblioteki.. za to Kalista działa przepięknie na L# o 1000% lepiej niż EB

Opublikowano

Wydaje ci się, że ma lepszy orbwalker, tylko dlatego że na sharpie delay masz zawsze 0. Ustaw sobie na EB delay na 0 i wtedy sobie porównaj

Opublikowano

Może i masz racją kolego nie znam się za bardzo :) dzięki sprawdze, ale i tak na L# są lepsze skrypty, mimo że tego nie widać na 1 rzut oka. Chodzi mi oczywiscie o skrypty do postaci którymi ja gram. Czyli Vayne/Kalista/Soraka/Ryze. Gdy grałem na L# gdy był scrackowany miałem 72% win ratio Kalista w Plat1, teraz na EB ledwo mi nią idzie. i po placementach jestem w Silver 1, a czasami sobie odpalam L# free na normala, to easy wygrywam 1v2 linię, nie wiem jaka jest różnica L# między EB ale o wiele inaczej się gra.

Opublikowano

Może i masz racją kolego nie znam się za bardzo :) dzięki sprawdze, ale i tak na L# są lepsze skrypty, mimo że tego nie widać na 1 rzut oka. Chodzi mi oczywiscie o skrypty do postaci którymi ja gram. Czyli Vayne/Kalista/Soraka/Ryze. Gdy grałem na L# gdy był scrackowany miałem 72% win ratio Kalista w Plat1, teraz na EB ledwo mi nią idzie. i po placementach jestem w Silver 1, a czasami sobie odpalam L# free na normala, to easy wygrywam 1v2 linię, nie wiem jaka jest różnica L# między EB ale o wiele inaczej się gra.