Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Auto dla początkującego kierowcy.

Valentor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Niedawno zdałem prawo jazdy, co poskutkowało tym, że trzeba zakupić jakieś fajne autko, żeby je wykorzystać. Nie znam się zbyt bardzo na samochodach, więc chciałbym poprosić o pomoc bardziej obeznanych z tym temacie ludzi :) Do dyspozycji mam 5000 zł, więc wiem, że nie będzie to jakieś full luksus autko, ale chciałbym, żeby w miarę przyjemnie się nim jeździło. Zależy mi na tym żeby nie było awaryjne i w miarę ergonomiczne (Na LPG to byłoby idealnie). Samochody które mi się w miarę spodobały to Opel Corsa C, Peugeot 206 i Golfy/Polówki. 

uosv7x.jpg

Opublikowano

Smart lub deaveoo matiz - małe, łatwe i dość "luksusowe" jak na tę kwotę. Wyżej masz już tylko audi a2 ( które jeździ na oparach - diesel tym bardziej ).

Smart ma twarde zawieszanie, ale jest mega fajny dla zielonych, no i mało pali.

Opublikowano

Smart niestety odpada, chyba mi nie podpasuje :D O tych Deaveoo dużo słyszałem. Matiz bardzo spoko. A co myślisz o Lanos? W mojej okolicy jest na sprzedaż w całkiem przystępnej cenie (przynajmniej tak mi się wydaje) http://olx.pl/oferta/daewoo-lanos-z-gazem-CID5-IDfcXfJ.html#c950471e52

Przedni prawy błotnik nie ma listwy więc był wymieniany :P ciekawe dlaczego?

Skoro szukasz auta do 5000zł czemu pokazujesz za 2k?