Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pare pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam parę pytań.

1. Czy można wgrać ikonki np. W kształcie prostokąta?

2. Opłaca się kupować serwer na Net-Speak?

3. Jak się tworzy rangi?

4. Do czego służy licencja i jak ją zdobyć?

Jestem zielony w tych sprawach.

Opublikowano

1. Tak, ale nie będą widoczne w drzewku, tylko w opisie

3. Permissions -> Server Groups -> Add

Opublikowano

1. Można na kijowo wyglądają, najlepiej 16x16

2. Tak, polecam Net-Speak

3. Permissions> Server Groups ( lub ctrl + F1)> I w lewym dolnym rogu ikonkę "+"

Jeżeli trzeba pomóc ogarnąć ts to pisz.

Opublikowano

1. Jeśli ikonka ma do 32x32 pixeli to będzie widoczna normalnie. Wgrywasz ja przez Yaqe.

2. Jeśli posiadasz licencję to polecam CI ten hosting, stabilne pingi, dobry anty ddos.

3. ctrl + F1

Opublikowano

3. Permissions> Server Groups ( lub ctrl + F1)> I w lewym dolnym rogu ikonkę "+"

Dzięki, coś oczekujesz za pomoc?

1. Jeśli ikonka ma do 32x32 pixeli to będzie widoczna normalnie. Wgrywasz ja przez Yaqe.

2. Jeśli posiadasz licencję to polecam CI ten hosting, stabilne pingi, dobry anty ddos.

3. ctrl + F1

A np. obrazek 50 szerokości i 32 wysokości?

Kolejne pytanie

4. Co to ta licencja ?

Opublikowano

Licencja - dokument prawny lub umowa, określająca warunki korzystania z produktu firmowego, znaku handlowego lub patentu oraz licencja pozwala Ci na włączenie większej ilości slotów ( domyślnie bez licencji są 32 sloty ).