Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nauka programowania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znalazłem odpowiedniego działu w "Niezbędnik Programisty", więc napiszę tutaj.

Z racji, że jestem bezrobotny, nieuczący się, mam bardzo dużo wolnego czasu.

Większość marnuję na mpc, graniu i przeglądaniu onet. Postanowiłem, że lepiej będzie spożytkować czas wolny na bardziej efektywne zajęcia. Oczywiście jestem początkujący. Nie mam oczekiwań typu znaleźć dobrze płatną pracę. Nie jestem także napalony, by nauczyć się tego w pare dni. Wiem, że to zajmuje trochę czasu i jestem w stanie go poświęcić.

Chcę się uczyć tylko dla siebie, dla rekreacji. Interesowałoby mnie pisanie jakichś

podstawowych aplikacji na androida.

Pytania. Jaki język jest do tego najodpowiedniejszy? Jaki język sami wybraliście i dlaczego?

Pomocne odpowiedzi postaram się nagrodzić lajkami.

fEaAAXQ.gif

Opublikowano

Do androida to tylko Java.

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Do androida to tylko Java.

widzę kolega się nawet na swoim fachu nie zna

Wiem, można pisać w C++, ale to nie ma sensu.

Opublikowano