Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pierwsze autko jak myślicie?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jako, że nie znam się zbytnio na autach, a na miesiącach dostanę auto od ojca - Fiat Bravo 2.0 20V. Zwracam się tutaj do was z pytaniem, czy to dobre auto jak na swoje pierwsze przygody?

Ten fiacik który dostane ma LPG, także ze spalaniem jako takich problemów nie będzie, ale oglądając filmiki na yt coś pokoju tego - https://www.youtube.com/watch?v=8NynHNhtEiw&nohtml5=False  obawiam się, że to troszkę za 'mocne' auto dla mnie, coś ktoś poradzi?

Opublikowano

Przecież nie musisz "szpanować" i udawać przygłupa przy kolegach jeżdżąc 150 po wsiach. Jak ma CI dać ojciec to bierz albo się zawiniesz na drzewie albo nauczysz jeździć. Ten fiat z filmiku to nie jest na pewno seryjniak tylko jakiś "chipowany", więc nie bój się Twój seryjny tak nie będzie latał.

Opublikowano

Obawiasz się 147 koni? :P Kuzyn dostał na 18 urodziny najmocniejszą E39 i mimo ogromnej mocy nie dostał szału i jeździ w miarę kulturalnie. Z kolei sąsiedzi mają 500 konne Porsche Cayenne, którym jeździ ich syn i również mu nie odwala. Ta moc nie jest koniecznie po to aby jeździć non-stop powyżej 200 km/h. Fajnie to się spisuję przy wyprzedzaniu i ew. przy dynamicznej jeździe. Poza tym razem z dużą mocą idzie w parzę ładny dźwięk. :v

Jeśli nie grasz w metina, lola lub cs go i jesteś w miarę stabilny psychicznie to - Tak dasz radę. :v

Ten filmik to jakiś kabaret. Nawet Tesla tak nie przyspiesza xddd

Opublikowano